piątek, 11 listopada 2016

Witam serdecznie

Cześć robaczki,

mam na imię Jola, właśnie niedawno osiągnęłam "ćwierć wieku", magiczna liczba, która wpłynęła na podjęcie decyzji o pisaniu bloga. Od lat pasjonuje mnie tematyka beauty, kocham makijaże, nowości kosmetyczne, lubię testować nowe produkty. Mogę z ręką na sercu stwierdzić, iż jestem makijażo - maniaczką, zakupoholiczką. 

Na moim blogu mam zamiar skupić się na tematach związanych z kosmetykami kolorowymi, akcesoriami niezbędnymi do stworzenia makijażu, jednak część postów dotyczyć będzie również wszelakiej pielęgnacji ciała. 
Ponadto na blogu zanjdą się także inne treści zupelnie nie związane z kosmetykami.

Mam nadzieje, że sprostam wymaganiom i zainteresuje chociażby mała część z Was. 
Serdecznie pozdrawiam buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz